Alla inlägg under december 2013

Av Erika Wanke - 16 december 2013 18:29

Pepparkaksbak med Momma, Sigge myser framför brasan, familjekul i Tomteland, mina hjärtan provsitter nya skotern, Mickis och Eric hälsade på, jag och lillfisen strosar på julmarknad i Högbo och Ebba är tomte hos dagmamman.

Händelserika och mysiga dagar! ?

Dessutom har jag blivit iväglurad av alla tjejer i familjen. Högbo brukshotell blev anhalten och jag överraskades med spanehandling, bad, mat och skumpa! Gobitarna!

Det mest ofattbara just nu är att det är 4 dagar kvar tills jag blir fru Wanke!

Den som senast fick mig att gråta var Neo! När vi träffade prästen i kyrkan ville han läsa en text om kärlek i kyrkan. Lillagubben var så duktig så jag kunde inte hålla tillbaka tårarna! Vet att det kommer bli en hel del tårar på den stora dagen också. Min lilla flicka kommer se ut som tagen ur en prinsessaga och min stora snygga kärlek kommer sägs ja till mig! Nu är det nära! ??

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards