Direktlänk till inlägg 10 september 2013

Torro och Smurfarna 2!

Av Erika Wanke - 10 september 2013 07:14

Ett kärt gammalt återseende idag när vi åkte och hälsade på Torro och Daniel. Vi träffades utanför lägenheten på söder och hade en mysig stund ute i höstsolen! Ebba och jag överraskade med kex och hundben! När vi skulle gå kunde inte Torro slita sig, utan spände kopplet och drog sig mot oss och bilen. Gick direkt tillbaka till Ebba och gav henne en riktig hundpuss rakt i ansiktet! :) Förökte putta upp bilföraren för att följa med också. Jag klappade om honom och sa att vi ses nog snart igen och då blev han ändå nöjd goa gamla farbrorn! <3 Fick ett meddelande från Daniel senare mot kvällen;
-Torro har varit sur sedan du gick, eller mer ledsen.

Älskade lilla vännen som jag skedat med i 10 år, vi måste nog ses oftare!

Efter besöket gick Ebba och jag på Smurfarna 2. :) Hon är duktig på att sitta stilla så länge, men Monster University som Johan och Neo också var med på för någon vecka sedan verkade roligare för henne. Gargamel är fortfarande lite för läskig. :) Efter bion skjutsade jag henne till sin pappa där hon nu ska vara i en vecka. Kommer nog aldrig lära mig att handskas med tomheten som kommer när hon inte är här, även om en kopp te framför Nyhetsmorgon kan vara skön på egen hand! Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Wanke - 22 februari 2014 14:48

Då har vi bokat en resa igen. Vet ju inte om Johan får någon semester i sommar, så då unnar vi oss en vecka på Lanzarote i mitten av mars. Ebba längtar och blev överlycklig igår när hon fick en alldeles egen kabinväska med prinsessor på igår! :) Sötf...

Av Erika Wanke - 4 januari 2014 14:36

Händelserika och helt fantastiska veckor har vi haft som är fina minnen för resten av våra liv! Firade tidig jul i år eftersom våra barn hade pappa- och mammatid med sina andra föräldrar på självaste julafton. I slutet av november kom tomten och vi...

Av Erika Wanke - 16 december 2013 18:29

Pepparkaksbak med Momma, Sigge myser framför brasan, familjekul i Tomteland, mina hjärtan provsitter nya skotern, Mickis och Eric hälsade på, jag och lillfisen strosar på julmarknad i Högbo och Ebba är tomte hos dagmamman. Händelserika och...

Av Erika Wanke - 30 november 2013 13:00

Filippinerna och Hayan har återupplivat minnen från tsunamin 2004. Fick samma känsla som då att jag vill hjälpa alla stackars barn. Att så fina platser kan bli helt jämnade med marken. Här är lite minnesbilder från min upplevelse. Hoppas att Johan ...

Av Erika Wanke - 23 oktober 2013 17:47


Min lilla ögonsten har firat sin tredje födelsedag med stort kalas, Hello Kittytårta och massor av presenter! Fullt hus och en massa mys! :) Det var sannerligen en stor tjej vi fick skåda i tidningen den 15:e oktober! Stolt mamma som fått många komme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards